Spřízněni kletbou - Epilog

05.07.2016 00:01

Epilog této povídky věnuji všem jejím komentujícím: keishatku, Kiki, Petře, Abigail, sisi, yellow, Sizzze, monaz, gizik, Elis, Ilay, Nade, Clowers, Katie11, Máje, raven9, Lucce, Blesk,  bacil, Kitti, Nině, anneanne, Gaby, mathe, lucy198, anty, marcy, x, grid, Sajuri, mathne, Jáje, marki, em, Adommyloverce, Nixerwil, belldandy, gleti, Hajmi, Majduš, kali, Agnes, Sharlaid, Hanče, Ann, tamias, ranchan, Saskye, Symphony, Acháje, Profesor, Lady Corten, Kejt, Patoložce, Bobo, Ekolisias, Lanevře, anně, Sabbato, mambě, Berušce, am, Chodbě, leaeně09, paje1, samuel, Ab Moon, Sindriel, Corettě, Noře, Vixen, Abigail Cantodee, Jenis, Snarrylove, Die, Aye, Irině, Eliz, anizne, Nelle, Sise, Sitaře, Jamie Williams, Martě, Naty, Benny, Marsy, Kacabě, weras, Abeque, ester, lie, SOŘE 77, LidceH, pajce, Miki, Gartepce, jasmínce, sam, assez, chocholance, Trule, Ivetě, Vai, Bobině a Augustynce. Pokud jsem na někoho zapomněla, tak se moc omlouvám.

-)-)-)

Epilog

„Chci do Nebelvíru!“ oznámila rozhodně tmavovlasá zelenooká dívenka.

„Ale, ale…to je duch,“ Moudrý kloubouk se tiše pochechtával, „pročpak?“

„Protože Ronie byla ve Zmijozelu, Maia je v Havraspáru a Jamie v Mrzimoru,“ prohlásilo děvčátko tónem, který Moudrému klobouku dával najevo, že je to přece naprosto jasné.

„Hm… to ovšem není ten pravý důvod…“

Holčička se zamyslela.

„A že můj táta byl taky v Nebelvíru?“ navrhla nadějně.

„Ani to ne… ostatně tvůj druhý táta byl ve Zmijozelu. Dobře si na něj vzpomínám, bystrá mysl, odvážné srdce, mazanost… a ano, také byl neobyčejně sarkastický na jedenáctileté dítě… a dokonce mě urazil… Jestlipak mu to zůstalo?“

Děvčátko hrdě přikývlo. Vědělo, že tatínek Severus může být někdy trochu… protivný, ale stejně to podle ní byl jeden ze dvou nejlepších tátů na světě.

Tatínek Harry na ni ostatně právě s pyšným úsměvem hleděl od profesorského stolu, ale když se rozhlédla po Velké síni, všichni ostatní začali vypadat netrpělivě nebo nedočkavě. Jen Maia a Jamie se na ni povzbudivě usmívali.

„Dobře. Chci být v Nebelvíru, protože tam patřím.“ Byla si jistá, že tahle odpověď je správná.

Moudrý klobouk souhlasně pokývl.

„Přesně tak. Máš chytrou hlavu, ctižádost i špetku prohnanosti… ale také si umíš stát za svým, vrháš se do všech dobrodružství a nebojíš se skoro ničeho. Nejvíc ze všeho mi připomínáš tvého dědečka…  jen se moc nevrť, dobře vím, co máš v kapse za plánek. A také vím, že jsi ukradla tatínkovi plášť. Jenže on už to ví…a táta Severus taky…“

„Kruci,“ zamumlala Ivy.

„Ale všichni už jsou netrpěliví, tak běž… tam, kam jsi chtěla.“

„NEBELVÍR!“

Ivy Harriet Potterová hrdě vykročila k nebelvírskému stolu.

-)-)-)

„Poslední dítě je z domu,“ řekl s povzdechem Harry, když se večer ukládali ke spánku.

„Uvidíš ji každý den a na víkendy bude doma,“ zívl Severus nevzrušeně, „konečně tady bude trochu klidu, tedy když nás zrovna nebude otravovat tvůj bláznivý kmotr.“

„Není bláznivý,“ hájil Siriuse Harry, ale byla to po pravdě obhajoba velice vlažná, protože Harry dobře věděl, že špičkování se Siriusem patří k Severusovým oblíbeným zábavám. Taky věděl, že Severusovi se bude po Ivy stýskat minimálně stejně jako jemu. Byla to koneckonců jejich nejmladší holčička, i když Severus často poukazoval na to, že Sirius na ni má špatný vliv a dělá z ní pobertovskou uličnici.

Z druhé poloviny postele se ozvalo jen hlasité nevěřícné odfrknutí. A pak znovu zívnutí.

„Dobrou.“

Harry málem neodpověděl, ponořený v myšlenkách. Co asi teď dělá Ivy? Ronie zvládla první noc v Bradavicích dobře, ale Maie se stýskalo. V poslední době měli rodiče možnost vyzvednout si děti po škole a vzít je na noc domů, ale Ivy takovou možnost rozhodně odmítla, nemohla se dočkat, až bude poprvé spát ve své bradavické koleji. Jejich malá odvážná lvice. A taky tvrdohlavá a nezbedná uličnice…

Když se Harry dnes díval na Ivy pod Moudrým kloboukem a potom vesele štěbetající u bohatě prostřeného stolu, vzpomněl si na spoustu věcí. Na Roniin hrdý výraz, když usedla ke zmijozelskému stolu přesně jak chtěla – jejich nejctižádostivější a nejchytřejší dítě. Na rozzářený obličej jedenáctileté Maiy, když ji klobouk poslal za její nejlepší kamarádkou Josie do Havraspáru. Jejich malá knihomolka a přitom něžná citlivá dušička, která si tak dobře rozuměla se svou kmotrou Lunou.

A nakonec si Harry vzpomněl i na sebe, na chlapce pořád tak udiveného magickým světem kolem sebe, když stál v řadě dětí čekajících na své zařazení do koleje. A na Severuse, který tehdy seděl za profesorským stolem a nehleděl na něj zrovna přívětivě. Koho by tehdy napadlo…

Možná to bylo tím dnešním dnem, ale po dlouhé době Harryho zavedly myšlenky k počátkům jejich manželství.

Právě myslel na na jejich první vášnivou noc a ta myšlenka byla nečekaně vzrušující a on už téměř sjel rukou na pomalu tvrdnoucí penis…

…když ho vyrušily nezaměnitelné zvuky.

Harry se trochu zamračil a šťouchl do vedlejšího těla. A pak ještě jednou, než se ten obrys pohnul a zamumlal něco nevlídného.

„Severusi… příšerně chrápeš.“  

„Nechrápu,“ zavrčel dotčeně Severus, „jsem vzhůru, nemůžu chrápat…“

Chrápeš. Strašně.“

„Nechrápu,“ odsekl nevrle jeho manžel a otočil se na bok.

Vzrušení zmizelo a Harry se znovu vrátil ke vzpomínce na svůj první školní den – tehdy by ho rozhodně nenapadlo, že uslyší Severuse Snapea chrápat. Vedle v posteli.

Cesty osudu bývají občas zatraceně podivné.

„Proč nespíš?“

Severus se k němu otočil a jeho ruka jemně přejela po Harryho rameni.

Harry se usmál a pak se posunul a lehce svého manžela políbil.

„Myslel jsem na to, že cesty osudu mohou být někdy vážně nevyzpytatelné.“

KONEC

< Kapitola 41

-)-)-)

Milé a milí, po dlouhých čtyřech letech je tu epilog povídky Spřízněni kletbou. Napsat celé tohle dílko trvalo mnohem déle, než jsem původně myslela – přišly do toho mimo jiné nějaké zdravotní potíže, miminko, ale i prostý nedostatek chuti nebo ignorance mé maličkosti múzou... I proto chci ještě jednou velmi poděkovat všem výše uvedeným komentujícím a těm, které napsaly emaily nebo dotazy ohledně pokračování, byla to ta nejlepší motivace a povzbuzení. Spřízněni kletbou je moje první fanfikce zamýšlená původně jenom jako jednorázovka, z toho myslím plynou mnohé její nedostatky. Zpětně člověk vidí spoustu chyb a použitých klišé, mnohé bych asi dnes napsala jinak, ale měnit už povídku nebudu. Nicméně jsem od začátku plánovala vést ji tam, kam došla, například epilog byl zčásti napsán už od úplného začátku. Takže se ještě jednou chci omluvit za všechny nedostatky i za ty dlouhé nezamýšlené pauzy a poděkovat za trpělivost a všechny vaše reakce. Doufám, že jste s povídkou strávily aspoň pár příjemných chvil, nebo že se vám aspoň některé její části líbily. A protože je začátek července, všem přeji krásné léto a hodně dobrých fanfikcí :-)

Zpět

Poslat komentář: Spřízněni kletbou - Epilog

Datum 30.03.2021

Vložil MaCecha

Titulek Smekám

Odpovědět

Ac patrim k tem spise tichym hltacum snarry, snazim se podekovat aspon na zaver. Uplne nemusim muzska tehotenstvi, ale tady smekam, zvladla jsi to opravdu skvele. Dekuji za prijemne straveni casu nad tvymi povidkami.

Datum 06.04.2021

Vložil Rocia

Titulek Re: Smekám

Odpovědět

Moc děkuji za komentář, potěšil. :-)

Datum 08.11.2018

Vložil Falkira

Titulek Děkuji

Odpovědět

Děkuji za napsání této povídky. Bylo to krásné. Po těch stovkách povídek, co už jsem za život přečetla se tak ráda vracím k tomu, co nazíváš klišé. Ve tvém podání mě to zahřálo u srdce. A vztah Harryho a Severuse a to, jak si k sobě postupně nacházeli cesti mi ještě dlouho bude vyvolávat úsměv na tváři. Slashi zdar!

Datum 27.01.2019

Vložil Rocia

Titulek Re: Děkuji

Odpovědět

Se zpožděním moc děkuji za milý komentář :-)

Datum 15.11.2017

Vložil Karin

Titulek paráda

Odpovědět

Smutek radost patři k životu a ty jsi to v této povídce moc pěkně popsala.

Datum 30.11.2017

Vložil Rocia

Titulek Re: paráda

Odpovědět

Díky moc za komentář :-)

Datum 18.05.2017

Vložil Pelupe

Titulek děkuji

Odpovědět

Děkuji za krásnou povídku s mým oblíbeným párem. Moc se mi líbili některé tvé originální nápady. Tři rozdílná děvčátka,skřítčí miminka atd. Ke stránkám jsem se dostala nedávno a máš můj obdiv,že dokážeš dopsat povídku i po tak dlouhé době tak abychom mi čtenáři byli celí dychtiví si ji přečíst znovu a znovu a znovu. Takže ještě jednou díky a přeji spoustu krásných dalších nápadů

Datum 24.05.2017

Vložil Rocia

Titulek Re: děkuji

Odpovědět

Moc děkuji za komentář, udělal radost :-)

Datum 24.10.2016

Vložil Augustynka

Titulek Jeee.

Odpovědět

Souhlasím s Kilo a děkuju, děkuju, děkuju moc. :)

Datum 24.10.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: Jeee.

Odpovědět

Já moc děkuji za komentář :-)

Datum 10.08.2016

Vložil Albínka

Titulek Díky

Odpovědět

za dokončení, pře časem jsem začala číst a jsem ráda, že to má konec :-)

Datum 19.08.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: Díky

Odpovědět

Děkuji za komentář :-)

Datum 06.07.2016

Vložil SORA 77

Titulek Moc děkuju...

Odpovědět

... za věnování a vytrvalost, s kterou jsi tuhle povídku tvořila. Byla to velká inspirace a zároveň napětí, jak to všechno skončí, když jsi na čas přestala... Moc děkuju a teď si ji jdu přečíst znova od začátku.

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: Moc děkuju...

Odpovědět

Děkuju moc za milý komentář, je mi líto té velké mezery, ale někdy si múza a život nedají poroučet...

Datum 06.07.2016

Vložil sisi

Titulek uctivost a smekám

Odpovědět

Milá Rocio, blahopřeji Ti k dovršení čtyřleté snahy a píle, ke konci hodin s klávesnicí a monitorem. Je mnoho technických problémů, které nastanou při takovém psaní a já se skláním před Tvou trpělivostí dokončit krásnou ff na oblíbený pár SS/HP. Ve skutečnosti je opravdu fajn, číst klíšé, protože stálost charakterů postav dodává pocit jistoty a stálosti, jakož i neměnnosti světa. Jsou to ony stálice, ke kterým se člověk rád vrací. Spřízněni kletbou mají již nyní velmi čestné místo v mé knihovničce a jak jsem psala, budu je číst ráda a s nostalgií. Moc děkuji za věnování, myslím, že jsem získala mnohem víc tím, že jsem četla, než Ty tím, co tu smolím, ale jsem ráda, že je možné přečíst si SK celé. Hodně štěstí v dalším psaní, nebo budeš-li chtít při překladu. Budu se těšit na něco pěkného, pokud budeš psát, nebo překládat na těchto stránkách. Věřím, že pokud ne, dáš to tu vědět. Good luck.

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: uctivost a smekám

Odpovědět

Děkuji za krásná slova i za komentáře :-) SK nejsou žádné veledílo, ale je moc fajn, když i tak někoho potěší :-)

Datum 06.07.2016

Vložil Kiki

Titulek :D

Odpovědět

jééé díky!
Téédy nečekala jsem že budu mít věnování. Panečku, pěkný seznam ;)
Uff taky jsem se konečně dočkala, konec byl sice už takovej, mno prostě dojíždění do šťastného konce které už nemohlo moc překvapit ale to neznamená že samotný průběh povídky nebo její začátky nepobavily. Naopak, jsem ráda že zrovna tahle povídka dospěla do konce právě díky těm začátkům kvůli kterým si ji pamatuji.
Nemohu uvěřit že čtu fanfikce už tolik let, wow a tohle je zrovna jedna z těch co jsem podchytila od prvních kapitol :D
Skvělá práce! Myslím že někdy v budoucnu se mi po ní znovu zasteskne a určitě si ji ráda pročtu znovu - dokončené povídky čtu mnohem mnohem raději!
Měj se krásně ;)

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: :D

Odpovědět

Ahoj, díky za špetku kritiky, ten konec vážně překvapivý nebyl, je to konečně romance :-), ale i kdyby se ti líbila jen kapitolka, je to fajn :-)

Datum 06.07.2016

Vložil Profesor

Titulek ....

Odpovědět

Děkuji za povídku. Sice přiznávám, že jsem některé části nečetla, ale i tak se mi líbila. I když jsem zrovna nekomentovala.

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: ....

Odpovědět

Děkuji :-) Jinak úplně chápu, některé části se určitě povedly míň, některé snad víc :-)

Datum 05.07.2016

Vložil paja1

Titulek :-)

Odpovědět

Ahoj.....velke diky za dokonceni povidky....neni pro me nic horsiho, nez slibne rozepsane a opustene dilo...a navic Sprizneni kletbou je opravdu super...jdu si ji precist celou pekne od zacatku do konce :-)

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: :-)

Odpovědět

Děkuji, taky znám frustraci z nedokončených povídek...

Datum 05.07.2016

Vložil yellow

Titulek :)

Odpovědět

Jsem ráda, že se tato povídka nakonec dočkala svého konce.

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: :)

Odpovědět

Děkuji, jsem ráda, že se mi ji povedlo dokončit :-)

Datum 05.07.2016

Vložil Vai

Titulek ...

Odpovědět

sladký konec, teď asi se pustím to přečíst ještě raz ;) díky moc za povídku

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: ...

Odpovědět

Já moc děkuji za komentář :-)

Datum 05.07.2016

Vložil lia

Titulek :)

Odpovědět

krása ... bude se mi moc stýskat po nádherné povídce
máš v plánu něco dalšího?

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: :)

Odpovědět

Děkuji :-) Jinak ráda bych, uvidím -)

Datum 05.07.2016

Vložil weras

Titulek ====

Odpovědět

Před čtyřmi lety jsem já začala nahlížet do slashové literatury a musím říct,že mě uchvátila. Nejvíce pár HP/SS. Tvoje stránka byla jednou z prvních,na které jsem narazila a pořád se k ní vracím.Nejenom že je přehledná,ale ty tak skvěle píšeš,že mi nevadí,že už mám většinu(hlavně s mým oblíbeným párem)přečtené několikrát a že se k nim budu neustále vracet.A třeba ještě najdeš nějaký čas a napíšeš něco nového. Budu se těšit. Za tuto povídku velký dík a jelikož už mám moře času,jdu si ji přečíst celou najednou. Jinak přeji krásné léto!!!!!

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: ====

Odpovědět

Děkuji moc za milá slova :-) Doufám, že k těm mým třem fanfikčním kouskům něco ještě přibude...

Datum 05.07.2016

Vložil ester

Titulek velka vdaka....

Odpovědět

Si super, ze si to po vsetkych moznych problemoch nakoniec dopisala a my sme sa s poviedkou mohli zabavit. Vdaka ☺

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: velka vdaka....

Odpovědět

Díky moc za komentář :-)

Datum 05.07.2016

Vložil Trule

Titulek Děkuji

Odpovědět

Teď je ten praví čas přečíst si ji od začátku do konce...po pravdě jsem ani nedoufala v konec,máš můj obdiv, že ses k povídce dokázala vrátit:)

Datum 08.07.2016

Vložil Rocia

Titulek Re: Děkuji

Odpovědět

Děkuji, bylo to někdy těžké, ale věděla jsem, že ji chci dopsat :-)