Spřízněni kletbou - info

23.01.2012 23:48

Páry: HP/SS, RL/SB
Varování: slash, grafické sexuální scény, Mpreg, úmrtí postav (nikoliv HP, SS, RL, SB), šťastný konec
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl... AU po čtvrtém ročníku, nucený sňatek.

Info:

Tento příběh je psán pro zábavu a není myšlen příliš vážně – není to bůhvíjak promyšlené dílo (a původně mělo jít jen o jednorázovku). Na rovinu přiznávám, že mi šlo o to dostat Harryho a Severuse dohromady. Není to rozhodně PWP, ale ani o moc víc, s tím k tomu prosím přistupujte.

Co se týče originality příběhu – četla jsem stovky fanfikcí, a to se v příběhu samozřejmě odráží. Uvědomuju si některé konkrétní vlivy (The Apple Tree od Philo – problém magie, A World Less Cruel – motiv překřížených hůlek), ale většinou jsem něco podobného jen „někde četla". Většině autorek a autorů „Snarry" bych měla poděkovat za inspiraci, v tomto případě by šlo konkrétně především o příběhy, v nichž se Harry a Severus musí vzít a mít sex (My Man Friday - Můj Pátek, Cambiare Podentes...).

Povídka je samozřejmě naprosto AU. Ačkoliv většina událostí do konce Harryho čvrtého roku v Bradavicích proběhla podle Canon, mnohé je spíš Fanon nebo má vlastní interpretace. Jsem si naprosta vědoma mnoha nepřesností a nedostatků v líčení světa Harryho Pottera (z nichž některé jsou úmyslné). Tohle je můj první pokus o fanfiction, takže prosím o shovívavost a zároveň děkuji za všechny komentáře i podnětnou kritiku.

Prohlášení: Nevlastním nic z díla spisovatelky J. K. Rowlingové a z publikování této povídky nemám žádný zisk.

Kapitola první >

Zpět